Kuidas meilt osta?

Saatke tellimus emailile info@puidukeskus.ee või tellige telefoni teel: +372 5560 1154.

Peale tellimuse saamist edastame Teile emailile arve, kui see on tasutud, saadame Teile laadimise numbri, mille alusel saate enda tellitud kauba kätte Jürist või Tartust.

Tartusse jõuab tellitud kaup iga nädal neljapäev.

NB! Kuna tegemist on logistiliste ladudega, siis kohapeal ostu sooritada ei saa. Seal ootavad ainult valmistellimused pakituna kui olete oma tellimuse eelnevalt emailiga ära vormistanud ja selle eest tasunud.

Laod on avatud tööpäevadel kell 9.00-16.00

Lisanduvad tasud:

-Tellimustele, mille summa on 300 eurot ja väiksem, lisandub komplekteerimise tasu 30 eur + km.

-Kõik tellimused, mille suurus on 1000 eurot + km, on veohind suurematesse Eesti linnadesse tasuta – vajalik tõstuki olemasolu mahalaadimisel või toimub maha laadimine muul moel – vähemalt 30 min jooksul.

 

REKLAMATSIOONIDE LAHENDAMINE

Mõisted:
TOOTED – kaup, mida müüb Timber Agency OÜ.
MÜÜJA – Timber Agency OÜ
OSTJA: klient, kes ostis tooted ja on nende eest ettemaksu tasunud.
LAADIMISE KOHAD – Müüja ise ei oma ladusid vaid kasutab dropshipping meetodit, selleks on müüja poolt valitud tarnijate laod.

1.Transpordi kahjustused.

1.1.Kui on Müüja poolne transport.
Saabumisel kontrollida toote pakendid üle enne transpordivahendilt maha laadimist. Kui märkate toote pakendil kahjustust selliselt, et on alus arvata toote kahjustumist, siis tuleb teha pilt auto koormas olevatest pakkidest, kus on selgelt näha kahjustus. Kui tooted on juba autolt maha tõstetud, siis reklamatsiooni arvestada ei saa, kuna võib tekkida vaidlus, kelle süül siiski pakid kahjustada said ning seeläbi ka tooted.

1.2.Kui on ostja poolne transport.
Ostja on kohustatud laadimise kohas enne transpordivahendile laadimist kõik puidupakendid üle kontrollima ja fikseerima vigastused kui need on. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

2.Toodete mitte vastamine kvaliteedile.

Kui ostja on avanud pakendid ja üle kontrollinud tooted ning avastanud, et tooted ei vasta kvaliteedile, tuleb esitada reklamatsioon 3 tööpäeva jooksul, alates kauba kättesaamisest kirjalikult emailile info@puidukeskus.ee. See peab sisaldama mittevastavuse kirjeldust ning pilte mittevastavusest, samuti mittevastava toote nimi, pikkus ja tk arv.

Kuna PUIT on looduslik materjal ja kvaliteedi määramine ei ole alati üheselt mõistetav, siis loetakse heaks tavaks, et vähemalt 90% partiist peab vastama kvaliteediklassi nõuetele. / NORDIC TIMBER – Grading rules /

3. Reklamatsioonide lahendamine.

3.1. Kui kahjustus või kvaliteedile mittevastavus on tuvastatud nii, et süü on Müüjal, siis Müüja kohustub mittevastava kauba tagasi võtma ning tagastama mittevastava toote ostusumma. Ostusumma tagastamine toimub tavaliselt 3-5 tööpäeva jooksul peale seda kui reklameeritavad tooted on jõudnud Müüja valdusesse tagasi.
Mittevastavad tooted tagastab ostja enda kuludega!

NB! Tagastatavate toodete kaubanduslik välimus ja kvaliteet peavad olema 100% säilinud ning tooted peavad olema pakitud nii nagu algselt oli.

Tellides meilt, olete kinnitanud, et olete läbi lugenud tellimisinfo ning olete sellest aru saanud.